Hej från Felix

Nu är bloggen igång och likaså arbetet!

Jag heter Felix König och är årets representant till FN:s generalförsamling (UNGA) som kommer vara i New York i höst. Annars är jag förbundsordförande i RFSL Ungdom. I höst tänker du? Ja, så är det. Det innebär att det finns gott om tid att hugga tag i mig om det är något du undrar, om det finns något du tycker jag borde säga eller ett sammanhang där du tycker jag borde vara med.

Jag kommer finnas på de flesta LSU-arrangemangen tills jag åker till UNGA och hoppas på många bra möten och idéer. Tveka inte att höra av dig till mig om det är något. Än så länge nås jag inte på någon LSU-mail (men när jag gör det kommer den att vara felix.konig@lsu.se). Fram tills dess får du gärna maila mig på felix@rfslungdom.se. Om du hellre vill snacka i telefon kan du ringa på 0707-664 664.

Som sagt, ett litet hej från mig, och jag hoppas vi ses framöver!

Kommentera

