Nu är vi på plats!

Igår eftermiddag kom jag fram till New York! Fantastiskt härligt att äntligen vara här.

Dagen har mest lagts på lite praktiskt fix: ordna telefonkort, se sig omkring i stan, och en sak som kanske inte känns så pepp: att  göra lite reservshopping. Min ena väska var tydligen inte lika pepp på New York som jag själv var, och befinner sig nånannanstans. Enligt uppgift är den påväg till hotellet nu, vilket ju vore toppen, speciellt eftersom mina kostymer är i den väskan. Jag vet att Emma [Stark, från LSU-kansliet] också skulle bli glad över det eftersom hennes datasladd är däri.

Nu är det snart dags för koordineringsmöte med de andra ungdomsdelegaterna, så jag och Emma ska strax ge oss iväg den ca halvtimmeslånga vägen från Times Square (där vi bor) och FN-skrapan.

Jag bloggar snart igen och då även med bilder!

/Felix

Kommentera

