Dags för hemresa

Ikväll lyfter mitt flyg tillbaks hem till Stockholm (och snön…). Jag kommer inte göra något långt sammanfattande inlägg just nu, jag har helt enkelt en späckad sista dag och jag försöker njuta så mycket som möjligt den sista tiden. Men nu är alltså den här delen av uppdraget snart över, jag ser verkligen fram emot att komma hem och berätta om allt som har hänt.

Och ett tips: här kan ni läsa bloggen från Signe Burgstaller, DPR på svenska representationen. DPR betyder Deputy Permanent Representative, eller kort sagt: andre ambassadören från Sverige. Mycket läsvärd!

/Felix

Kommentera

