Vad händer nu?

Jag börjar hämta mig efter de fantastiska veckorna i New York, och de lärdomar jag drog. Jag står i fortsatt kontakt med representationen och kommer vara involverad i vissa delar av deras arbete på plats. I övrigt blir det nu ett arbete med återrapportering och feedback till svenska departement inför kommande år, och att hitta utvecklingsmöjligheter för ungdomsdelegatprogrammet.

Jag kommer också föreläsa en del, dels på LSU:s årsmöte men även hos bl.a. Utrikespolitiska Förbundet i Göteborg och på RFSL Ungdoms medlemsträff. Jag kommer gärna till ett styrelsemöte, en medlemskonferens eller tar en fika med någon som jobbar med internationella frågor i din organisation. Hör isåfall jättegärna av dig till mig på felix@rfslungdom.se.

Kommentera

