Ambassadörsmiddag och skumpa på takterassen

Igår var jag och de andra ungdomsdelegaterna bjudna på en middagstillställning som ordnades av Sri Lankas permanenta mission. Vi bjöds på buffé med lankesisk mat – stark men god!

Mötte många intressanta människor och fick en hel hög med visitkort. Senare gick några av oss till en bar belägen på takterassen till ett hotell, så här såg det ut däruppifrån (okej jag står lite i vägen för själva utsikten, men ni fattar konceptet)

Inte så pjåkig utsikt?

Avslutade kvällen med att gå ut till en bar i Greenwich Village. Måste ju se vad New York har att erbjuda by night innan allvaret sätter igång imorgon.

Har nyss varit på middag med de andra ungdomsdelegaterna och nu förbereder jag lite inför imorgon då högnivåmötet om unga börjar! Öppningssessionen börjar klockan 10 och sedan kommer hela mötet att webbsändas. Om ni vill följa mötet kan ni göra det på den här länken
http://www.unmultimedia.org/tv/webcast/
Betvivlar dock att det är textat – ska försöka ta ett snack med någon om tillgängligheten i det imorgon. Annars tycker jag att ni ska titta på tisdag då jag troligen kommer att hålla ett kort tal. Vet ännu inte vilken tid men uppdaterar givetvis här på bloggen när jag vet.

God natt!
Malin

Kommentera

