Länk till video med mitt tal

Och här kommer länken med videon till mitt tal. Det är på svenskt teckenspråk. I det föregående inlägget finns hela talet på engelska ifall ni hellre vill läsa.

http://www.unmultimedia.org/tv/webcast/2011/07/sweden-youth-representative-2011-high-level-meeting-on-youth-111th-plenary-meeting.html

Det går säkert att lägga in videon direkt här i bloggen men jag vet tyvärr icke hur man gör så hoppas ni överlever det extra arbetet det innebär att kopiera och klistra in länken.

De första minuterna är det den svenska ambassadören, Signe Burgstaller, som talar, sedan kommer jag. Totalt är det 6 minuter, vilket är lite humor eftersom när vi testade var det 3.37 och vi jobbade stenhårt på att korta ner det till de angivna 3 minutrarna som varje talare hade. Och så blir det 6 minuter?? Nåväl. 6 bra minuter hursomhelst så varsågoda och njut 🙂

(För övrigt var det i princip ingen talare som höll tiden och Joseph Deiss, generalförsamlingens ordförande fick avbryta flera talare när de pratat alldeles för länge.)

Själv ska jag hitta nåt att äta och sedan bege mig till Newark flygplats för att flyga hemåt. Vi ses i Sverige!
Malin

Kommentera

